A SOLVIT egy informális panaszkezelő hálózat, amely akkor tud segíteni, ha egy tagállami hatóság az eljárása során uniós jogot sért és nincsen folyamatban bírósági eljárás. A SOLVIT eljárásban mindig négy szereplő vesz részt: az ügyfél (magánszemély vagy vállalkozás), az ügyben érintett két tagállami SOLVIT központ és a hatóság, amely uniós jogsértést követett el (vagy ennek alapos gyanúja merült fel). Ez azt jelenti, hogy akkor tudunk eljárást kezdeményezni az ügyfél érdekében, ha tagállamokon átívelő probléma merül fel. Ha nem biztos benne, hogy a SOLVIT megoldást nyújthat az Ön problémájára, kérjük, lépjen kapcsolatba a magyarországi SOLVIT központtal.
A magyarországi SOLVIT központ e-mail címe: VxGgFjg7yWxMMYmc29sdml0QGltLmdvdi5odQ==
A SOLVIT-tal kapcsolatban további informárció található az Európai Bizottság SOLVIT honlapján.